wtorek, 11 sierpnia 2015

Małe przywitanko :3

Witam was na moim blogu!!
Nazywam się Domi i jestem dość specyficznym człowiekiem XD
Cóż wam mogę o sobie powiedzieć...a już wiem! :3
Uwielbiam: słodkie rzeczy, moich przyjaciół, zwierzęta, owoce, romanse i morze ^-^
Nienawidzę : Fałszywych ludzi,  oszustów,  zimna, dramatów i tragedii.
I tu właśnie zaczyna się moja specyficzność, nie lubię dramatów oraz tragedii, dlatego, że zawsze na nich ryczę jak coś smutnego oglądam, czytam (dar po rodzicach XD) to i tak piszę te dwa gatunki z romansem :3 I zawsze musi u mnie być coś smutnego, bądź tragicznego XD Cała ja :)
Większość osób, które mnie znają mówią, że jestem sadystką, a ja im nie zaprzeczam XD

A teraz trochę o tym opowiadaniu...
Gatunki: Słodki flirt, Słodki flirt OC, romans, dramat
(Nie zdradzę wam, czy będzie więcej gatunków...zła ja XD)
Bohaterowie: Postacie ze Słodkiego Flirtu, Alicja (OC), Chocolate (OC), Erick (OC)
Mały zwiastunik :3 
(By go nie było na początek, ale trzeba coś napisać, aby zgłosić się do jakiegoś katalogu XD)
Szczęście, smutek, radość, rozpacz.
Miłość, zdrada, nadzieja, rozczarowanie.
Cóż więcej jest potrzebne do życia?
Może tylko nienawiść i dramat?

Alicja dość przeciętna dziewczyna...Być może?
Jest mądra, a zarazem głupia. Jest dość bogata, utalentowana, śliczna, przyjacielska i do tego zna sztuki walki. 
Czyż ona nie jest idealna? 
Cóż nie jest...To tylko pozory. 
Jej dwukolorowe oczy, skrywają ogromny ból.
Jej długie jasnoniebieskie włosy, wskazują jej narastający smutek.
Czy Alicja was, chociaż trochę zaciekawiła? Jeżeli tak, to zapraszam do przeczytania jej historii.

Macie zwiastun, mały, ale jest XD Pewnie nie wyszedł, bo ja nie umiem pisać zwiastunów i się witać ;-;  Ale ważne, że coś jest...co? :3

Rozdział pierwszy pojawi się już niedługo (29), więc cieszcie się i radujcie ludzie!!
Muszę was ostrzec u mnie akcja w początkowych, lub części rozdziałach będzie dość szybko płynąć, mam nadzieję, że wam to nie będzie przeszkadzać ;) 

Proszę również pamiętać, że piszę to opowiadanie dla hobby ;) Jak nie będzie następnych rozdziałów przez jakiś czas, pamiętajcie, że niedługo zaczyna się rok szkolny i będę miała dużo nauki. 
Bez dłuższego przedłużania, pozdrawiam was i mam nadzieję, że będziecie ze mną do samego końca tego bloga ;)

PS Dla tych co nie wiedzą co to OC, to wytłumaczę...znaczy to, że będą występować postacie (w tym przypadku) nie występujące w grze Słodki Flirt, tylko wymyślone przeze mnie.

11 komentarzy:

  1. Yeah! No witam, witam!
    Przyszło mi już tylko czekać na pierwszy rozdział :D
    Powodzenia z blogiem! <3
    Pozdrawiam Domi-chan! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie 1 rozdział już niedługo XD
      Również pozdrawiam i dzia za koma ^-^

      Usuń
  2. Nah, nah ♥
    Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału ^^
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Pozdrawiam wysyłając wenę ☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za powodzenie ^-^
    Dziękuje również za komentarz i wenę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam niecierpliwie na 1 rozdział ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż. ... zapowiada się ciekawie. Jednakże z opinią wytrzymam się do pierwszego rozdziału.
    Pozdrawiam i życzę zapału do pisania oraz multum pomysłów.

    Zapraszam również do siebie na bloga :
    newgamestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Szczególnie intryguje mnie obraz tytułowy z Kastielem.

      Usuń
    2. Dziękuje za komentarz :3
      Pierwszy rozdział już dzisiaj wieczorem ;)

      Usuń