środa, 23 grudnia 2015

LIEBSTER AWARD!

Zabawa polega na tym !
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nominację dostałam od Dragon Animation

1.Gdzie (lub kiedy) wpada Ci pomysł na rozdział?
Pomysł na rozdział zazwyczaj wpada mi przed snem oraz gdy jestem w szkole ;)
2.Piszesz na żywioł, czy Masz przygotowany rozdział i tylko przepisujesz? 
Zależy kiedy tak robię, zazwyczaj piszę na żywioł. Kiedy nie mam dostępu do laptopa (np. kiedy jestem w szkole) piszę część rozdziału na kartce, później kolejną część piszę w laptopie i przepisuję to co mam na kartce, do laptopa XD Jednym słowem mówiąc, mam zaplanowany rozdział, ale i tak go zmieniam, kiedy nie mam dostępu do tych planów ;)
3.Czy są jakieś fragmenty (w nominowanym opowiadaniu), które Zabrałaś z swojego życia, lub sytuacji?
Tylko niektóre pomysły czerpałam z życia mojego kuzyna np. ta sytuacja kiedy Kastiel oberwał od nauczycielki kredą w głowę :) (Ale czasami jakieś drobne sytuacje, które były w opowiadaniu wystąpiły w moim życiu)
4.Czy znasz jakiegoś chłopaka, który odzwierciedla jednego z słodkiego flirtu? :3
NIE XD Zdecydowanie nie znam kogoś takiego XD 
5.Czy są jakieś piosenki, które kojarzą Ci się ze jednym  z Twoich rozdziałów? (Jak tak, to jakie?)
Cała moja playlista XD Zawsze przy niej piszę rozdział, to mi się później one z nimi kojarzą :3
6.Twój ulubiony obrazek? (Wstaw :3)
Za dużo tego T^T Nie obrazisz się jak wstawię kilka? XD

7.Czy żeby być chłopcem, wystarczy nie być dziewczyną? :D
Raczej nie...a może tak...nw XD
8.Nie nie, to tak, czy nie?
Jeśli nie to nie, to tak, to także nie XD
9.Jaki miała na imię Mama Muminka, zanim urodziła Muminka?
Mariolka XD
10.Czemu nigdy nie widzimy małych gołębi? xD 
Ja tam małe gołębie widziałam XD
11.I ostatnie - Hardcorowe. Dlaczego jak kichamy, zamykają się oczy? (Dzięki internecie, za pomoc z połową pytań xD) 
Nw O-O Nigdy się nad tym nie zastanawiałam...

Nominację dostałam od Fochatki

1. Czytasz książki ? Jeśli tak, to jakie ?
Czytam, czytam. Głównie romanse *-*
2. Twoim zdaniem - jakie zwierzę cię przypomina ?
Kot, albo pies.
3. Co najbardziej lubisz/podziwiasz w ludziach, a czego nie znosisz/nienawidzisz ?
Najbardziej w ludziach podziwiam to, że są pomocni, przyjacielscy, a nienawidzę w nich oszustwa.
4. Co lubisz robić oprócz pisania ?
Oprócz pisania lubię malować (rysować), robić szablony ;)
5. Na tę chwile w jaki zawodzie widzisz siebie ?
Jeszcze w żadnym siebie nie widzę, przyszłość dla mnie jest obecnie jedną wielką zagadką ;) 
6. Dlaczego założyłaś swojego bloga ?
Swojego bloga założyłam dla mojej przyjaciółki, bo chciała abym jej coś z SF napisała i tak wyszło, że tego bloga założyłam ^-^
7. Co daję ci siłę do pisania ?
Jakiś śmieszny filmik...a tak na serio komentarze moich czytelników :D
8. Jaka jest twoja ulubiona pora roku ? Dlaczego akurat ta ?
Moją ulubioną porą roku jest lato, ponieważ w tej porze roku się urodziłam i jest wolne od szkoły ^^
9. Jaki film lubisz najbardziej ?
Nie mam ulubionego filmu ;)
10. Jaka jesteś w towarzystwie ?
Wśród swoich jestem otwarta, dużo gadam i jestem szalona, a wśród nowo poznanych ludzi jestem skryta i małomówna. 
11. Jedna cecha którą w sobie lubisz i jedna wada, której chcesz się pozbyć ?
Lubię w sobie to, że jestem pomocna, a moją wadą jest, że jestem troszeczkę leniwa XD

Nominację dostałam od: Luny Night

1. Masz jakieś hobby jeśli tak to jakie?
Moim hobby jest...robienie szablonów na bloggera, rysowanie oraz (od wczoraj) zaczęłam tłumaczyć odcinki anime (chociaż nie wiem, czy to przetrwa z czasem XD)
2. Jaki jest twój sposób na mroźne zimowe wieczory?
Siedzenie przy grzejniku, obok mnie leży mój piecho (Mika) a na kolanach mam laptopa :3
3. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Coco-chan mnie namówiła XD Na początku tylko dla niej pisałam, ale ona mnie namówiła i tak jakoś wyszło.
4. Dlaczego właśnie taka tematyka a nie inna?
Nw...A może wiem? XD
5. Jaka książka lub film, który najbardziej zapadły ci w pamięć ?
Książka: Delirum i jej pozostałe części.
6. Skąd czerpiesz inspirację?
Nw...
7. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać opowiadanie, robić szablony, oglądać anime, czytać mangę, tłumaczyć odcinki anime, bawić się z pieskiem oraz czytać blogi innych.
8.Jaki jest twój cel w życiu?
PRZEŻYĆ...XD 
9.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Nie mam ulubionego koloru...i to jest smutne ;-;
10. Jaki jest twój ulubiony cytat z książki, piosenki lub filmu?
Kałabanga! XD
11. Pytanie troll, skończyły mi się pomysły.
Mi też pewnie się skończą pomysły XD



Nominuje:
Pytania:
1. Jakie jest twoje ulubione zajęcie? 
2. Masz jakieś zwierzęta? Jeśli tak to napisz jakie masz :D
3. Czy po napisaniu obecnej historii planujesz napisać nową? 
4. Twoje ulubione gatunki (np. komedia, romans)
5. Masz jakieś ulubione anime? Jeśli tak wymień co najmniej 3 (max 5)
6. Najśmieszniejsza sytuacja w twoim życiu (opisz ją krótko)
7. Owoce czy warzywa? Co wolisz?
8. Piosenka na dziś?
9. Jaki jest twój ulubiony film?
10. O czym pomyślałaś/pomyślałeś w tej chwili? XD
11.  Co lubisz robić w wolnym czasie? 

-*~*-~~~~
O to troszeczkę spóźnione odpowiedzi do LA. Przepraszam za zwłokę, ale byłam chora i musiałam leżeć w łóżku, a wcześniej nie miałam na nic czasu  ;-;
I wiecie co zauważyłam...że miałam włączoną opcję, że anonimowi użytkownicy nie mogą komentować, a byłaś przekonana, że mogą...
Shiro: Spostrzegawczość level hard...
Co nie?
Pozdrawiam i dajcie mi siłę, abym zdążyła na jutro rozdział napisać :D

3 komentarze: