środa, 16 września 2015

1000 wyświetleń !! + mała informacja :3

Chce wam wszystkim podziękować za te wyświetlenia <3
Blog założyłam gdzieś tak miesiąc temu i już nabiliśmy ponad 1000 wyświetleń. Do tego mam już 8 obserwatorów ^^ za co bardzo dziękuje :3

Koniec podziękowań, a teraz drobna informacja. 
Nowy rozdział pojawi się w tą sobotę, ale proszę komentować, bo jak widzę, że pod drugim rozdziałem skomentowały trzy osoby, zaś pod trzecim tylko jedna, to aż mi się smutno robi. Już teraz się martwię, że zrezygnowaliście z czytania, bo wam się nie spodobał nowy rozdział ;-; 
Dla mnie starczy tylko jeden taki drobny komentarz jak np. ,,Super rozdział."  Taki krótki, a ile szczęścia i motywacji do pisania daję autorowi :)

Drugą zaś informacją jest to, że przyjmuję zamówienia na szablony ;) Jeśli chcesz jakiś zamówić, pisz śmiało w zakładce pt. ,,Zamów szablon"

Bez dłuższego przedłużania pozdrawiam was wszystkich i życzę wam jak najlepszych ocen w szkole ^-^

6 komentarzy: