środa, 20 lipca 2016

LIEBSTER AWARD 4

Zabawa polega na tym !
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nominację dostałam od v PauLieen i od Julki Amour

 Pytania od Pauliny:

1.Na jakie pytanie w życiu najbardziej chciałabyś znać odpowiedź? 
Chyba na te: ,,Czy po śmierci jest tylko ciemność, czy jednak dalej ,,żyjemy"?"
2. Dlaczego piszesz właśnie o takiej tematyce bloga, a nie innej?
Powiem ci tak...nie wiem czemu jest taka tematyka, a nie inna :P
3. Czym się zazwyczaj inspirujesz? 
Moimi snami XD Czasami mam na serio inspirujące sny ^^
4. Jakie jest najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa, które utkwiło Ci w pamięci?
A wiesz, że nie pamiętam 0-0 Tyle tego było, że aż zapomniałam XD
5. Jaki tytuł nosi uwielbiana przez Ciebie książka, bądź film?
Nie mam ulubionego tytułu, nigdy nie mogę się na nic zdecydować.
6. Ulubiona postać fikcyjna?
Za dużo ich XD 
7. Twój ulubiony zespół, bądź wokalista?
Nie mam ulubionego zespołu, bądź wokalisty ;/
8. Gatunek muzyki, w którym najczęściej gustujesz? Masz jakąś związaną z nim historię, dlaczego akurat takie brzmienie muzyczne, a nie inne?
Najbardziej lubię rocka i ballady. Niestety nie mam związanej z nimi historii.
9. Do czego dążysz w życiu?
Doże w życiu do szczęścia :)
10. Co się dla Ciebie najbardziej liczy w życiu? 
Najbardziej dla mnie w życiu liczy się rodzina, przyjaciele i moje kochane zwierzaczki <3
11. Masz wzór, osobę, która Cię inspiruje?
Niestety nie mam ^^
12. Byłaś kiedykolwiek za granicą? Jeśli tak, to gdzie?
Byłam w Czecho-Słowacji, Austrii i w Niemczech ^^
13. Trenujesz jakiś sport regularnie? Jeśli tak, to jaki?
Nie trenuje żadnego sportu :3 
 Pytania od Julki:

1. Jeśli miałabyś wybrać jakąś super-moc, to jaką byś wybrała?
Bym chciała moc spełniania wszystkich mych myśli...hihi XD
2. Spotykasz całą ekipę z Słodkiego Flirtu przed drzwiami od Twojego domu. Co robisz?
Najpierw spoglądam na nich w milczeniu, następnie się szczypię po ramieniu, a później przywalam sobie plaskacza. Kiedy bym zdała sobie sprawę, że to nie sen, bym się z nimi przywitała z wielką ekscytacjom ^^
3. Masz wehikuł czasu. Wolisz cofnąć się w czasie czy przenieść do przyszłości?
Bym wolała przenieść się do przeszłości, gdyż przeszłość jest zbyt ,,delikatna" :)
4. Masz ulubiony gatunek muzyczny? Jak tak, to jaki?
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz wcześniejszych odpowiedziach ^^
5. Jaka jest najśmieszniejsza sytuacja, jaka ci się przytrafiła?
Na razie pamiętam wczorajszy dzień...przyszedł do mnie kuzyn i zaczęliśmy się wygłupiać, taką mieliśmy głupawkę, że zaczęliśmy się bawić prześcieradłem, a do tego zaczęliśmy się chichrać jak głupi (z niewiadomego nam powodu)XD
6. Wolisz spotkać prezydenta Baracka Obamę czy Andrzeja Dudę?
Ani tego, ani tego nie chce spotkać XD
7. Lubisz placki? Jakie najbardziej (w sensie zwykłe, po zbójnicku..)
Lubię zwykłe placki :3
8. Wolisz jechać autostradą czy małymi, wiejskimi dróżkami?
Autostradą , gdyż szybciej dojedzie się do celu XD
9. Boisz się emigrantów?
Tak troszeczkę ;-;
10. Jaki jest Twój ulubiony gatunek filmowy?
Romans i akcja, wymiesza z dramatem (nie tragedią!) :D
11. Czy piszesz/zamierzasz pisać opowiadanie o czymś innym niż Słodki Flirt? 
Piszę opowiadanie nie związane ze słodkim flirtem :D Jest to mój pierwszy blog o anime i mandze, autorstwa Hiro Mashimy pt. Fairy Tail, niedługo strzelą mu już dwa latka XD


Nominuje:
 
Pytania:  
1) Jaki jest twoje ulubione zwierzę?
2) W jakim miesiącu są twoje urodziny?
3) Jakbyś miała wybierać moc władania jakimś żywiołem, to jaki byś wybrała?
4) Wierzysz w magię?
5) O czym teraz myślisz?
6) Czy poznałaś kiedyś kogoś, podobnego do postaci z gry Słodki Flirt?
7) Co myślisz o najnowszym 31 odcinku gry?
8) Czy jesteś zadowolona ze letniego butiku?
9) Grasz w ,,sławną" grę Pokemon Go? XD
10) Jak nazywa się twoja ulubiona gra?
11) Jaka jest twoja najśmieszniejsza sytuacja tego lata? Opowiedz ją krótko.

Wreszcie dałam odpowiedzi ^^
Shiro: Trochę ci to zeszło...
No cicho bądź -_-
Shiro: Ciekawe czy rozdział już napisałaś *zadziorny uśmiech*
Napisałam dopiero 80% 
Shiro: Dopiero...*wzdycha*
 Tak dopiero *uśmiech*
Shiro: Chyba JUŻ! 
Nie, bo dopiero! I już teraz czuje, że rozdział 12 będzie miał, albo dwie części, albo trzy XD Znowu za dużo zaplanowałam XD A właśnie! 0-0
Shiro: A tobie co...
Niedługo będzie pechowa 13...;-;
Shiro: Ty i te twoje przesądy...
No co! Ponoć przesądni ludzie, żyją dłużej.
Shiro: Ale głupi żyją krócej *spoglądam na niego złowrogo*
Czy ty coś mi sugerujesz?
Shiro: Nic nie sugeruje *uśmiecha się słodko* Ale ja tylko stwierdzam fakty *mówi na stronię, zaś ja przywalam mu z całej siły przeponę*
Na dzisiaj kończymy, wybaczcie, ale muszę iść jeszcze pozapraszać ludzi na niedzielę! XD Do zobaczenia :D
Shiro: Do zo...zoo...zobaczenia. 

PS Rozdział będzie jutro ^^ 
(Jutro również napiszę do nominowanych osób)

2 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za nominację, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominację :) Już zabrałam się za odpowiadanie na pytania!
    Pozdrawiam i życzę Weny~

    OdpowiedzUsuń